fbpx

תזונה טבעית לכלבים: לעשות את מה שטוב לכלב שלכם

בשנים האחרונות אנו רואים מודעת עולה בקרב בעלי כלבים בארץ ובעולם בכל הקשור לתזונה טבעית לכלבים. תזונה טבעית לכלבים היא הדרך שלנו לתת לכלבים את מה שמגיע להם באמת ולא אוכל מתועש ומעובד.
תזונה טבעית לכלבים

תוכן עניינים

במהלך כתבה זו אנו נדבר על היתרונות של תזונה טבעית לכלב שלנו, לאיזה כלבים התזונה מתאימה והאם חטיפים לכלבים שמאמצים גישה של תזונה בריאה יקרים כמו שאנחנו נוטים לחשוב?

האם זה מה שהייתם בוחרים לאכול כל היום?

נסו לחשוב על הפעם האחרונה בה אכלתם מזון מתועש ומעובד לאורך זמן בלתי מבוטל, אנחנו מאמינים שיש סיכוי גדול מאוד שהזיכרון שלכם בגד בכם. בזמן שאנחנו בני האדם יכולים לבחור עבורנו איזה סוג של מזון אנחנו נרצה להכניס לפה, חיית המחמד שלנו פחות לוקחת חלק בתהליך קבלת ההחלטות. בהרבה מן המקרים הכלבים שלנו יסתפקו באוכל תעשייתי ומעובד או לחילופין בחטיפים מלאכותיים ללא כל ערך תזונתי אמיתי, אפשר לדמות את המצב לאכילת סוכר בכפית.

בשנים האחרונות אנו רואים עליה בתזונה הטבעית לכלבים, תזונה ללא חומרים משמרים ולמעשה מזון-על (או מה שרבים אוהבים לכנות סופר פוד) שהכלב שלכם צריך. כאשר אנחנו מדברים על אוכל טבעי אנחנו מדברים על סוגי בשר שונים, איברים פנימיים, עצמות, ירקות ואפילו חטיפי סופר פוד ייעודים שיכולים לעשות רק טוב לתזונת הכלב. למעשה, כתוצאה מתזונה נכונה מקבל הכלב שלנו את כל אבות המזון בצורה נכונה ולא פחמימות פשוטות וריקות כמו בהרבה מן חברות המזון המתועש.

סופר פוד מתכתב לנו עם יוקרה

זה לא מפתיע אותנו, ברגע שאנחנו מדברים על סופר פוד, על מזון איכותי, על ערכים תזונתיים גבוהים ועל בריאות – רוב הקוראים שלנו רואים תמונות של מזומנים מול העיניים. קודם כל זה הגיוני מאוד שהאסוסיאציה הראשונה שעולה לכם יחד עם סופר פוד היא יוקרה, אך באותה נשימה חשוב לציין שהמחירים הם לא גבוהים כמו שחשבתם, מתאימים לכל כיס ואף במקרים מסוימים גם זולים מן החבילות המתועשות אותם אתם קונים. בפומרי תוכלו למצוא חטיפי בריאות סופר פוד בריאים לאהובים שלכם, כל המוצרים מיוצרים בישראל, ללא סוכרים ומלחים, מבוססי סופר פוד ומכילים בתוכם את כל הסיבים התזונתיים שכלבים צריך.

התשובה הטובה ביותר לכלבים בעלי רגישויות

כלבים רבים סובלים מרגישויות שונות בגוף אשר מונעות מהן את היכולת לפרק אוכל בצורה נכונה, או לחילופין לעכל מרכיבים מסוימים. הרגישות יכולה להתבטא במספר דרכים: גזים ושלשולים, דלקות, נשירה ואף במקרים מסוימים להשפיע על התנהגותו בצורה שתשליך באופן קשה עליו ועל בעליו.

התשובה הטובה ביותר לכלבים בעלי רגישויות הוא מתן סופר פוד, מזון איכותי וטבעי בעל כל הערכים התזונתיים המתאימים לכלב שלכם. כמו כן, ניתן למצוא חטיפי בריאות רבים המבוססים על גבי חומרים טבעיים ואיכותיים אשר תורמים לכל מערכות העיכול של הכלב ולשלווה פנימית.

יחד עם זאת אנו ממליצים לכם לקחת את הכלב לבדיקה וטרינרית על מנת לבדוק מה הם המרכיבים אליהם הכלב רגיש או אלרגי, כך שתוכלו להימנע מהם בעתיד.

תזונה טבעית לכלבים

לעשות טוב יותר לכם ולכלב שלכם

תזונה טבעית היא הדרך שלכם לעשות לכם ולכלב שלכם טוב יותר. מזון יבש ומעובד מאופיין במספר רכיבים נמוך יחד עם כמות גבוהה מאוד של פחמימות פשוטות מה שמקשה על תהליך העיכול של הכלב. לעומת זאת, תזונה טבעית היא הדרך שלכם לדאוג לכלב שלכם לאוכל מזין יותר, תהליך עיכול קל יותר ואנרגיה שלא נגמרת. מדי יום אנו למדים מלקוחותינו על יתרונות רבים שהם שמו לב אליהם כתוצאה ממעבר לאוכל בריא – הפחתת נשירה, פרווה מבריקה, כלבים פעילים יותר, סוף לשלשולים ולעצירות, שיפור בבריאות העור ועוד!

פומרי – דברים בריאים שכלבים אוהבים

אם אתם בעלי כלבים, חובבי סופר פוד ועדיין לא שמעתם על פומרי סביר להניח שלא הייתם פה בעת האחרונה… בכל מקרה תמיד יש פעם ראשונה. נעים מאוד, אנחנו פומרי בייקרי – מאפיית בריאות לכלבים אשר חורטת על דגלה לספק חטיפים טבעיים, בריאים, מזינים ובעלי כל הערכים התזונתיים הרלוונטים לכלב שלכם. בשילוב מומחי תזונה לכלבים בארץ ובעולם פיתחנו מתכונים מיוחדים, חטיפים טעימים ומלאי ויטמינים יחד עם תוספי תזונה טבעיים המתאימים בדיוק לחברינו ההולכים על ארבע! מתי הכלב שלכם נבח פעם אחרונה מאושר?

השאירו תגובה

Open chat
היי היי, וואף וואף :)
איך אנחנו יכולים לעזור?
דילוג לתוכן