מזון היפואלרגני לכלבים: שינוי באיכות החיים של הכלב שלכם

בחירת אוכל לכלב שלכם היא בגדר מלאכת מחשבת של ממש כתוצאה מכך אסור לנו להקל ראש בשום פנים ואופן מאחר ומדובר על בריאות הכלב שלנו.
מזון היפואלרגני לכלבים

תוכן עניינים

יחד עם זאת, ישנם כלבים רגישים יותר מכלבים אחרים(ממש כמו בני אדם) אשר סוגים שונים של מרכיבים עלולים לגרום להם לתגובות אלרגיות, רגישויות, קשיי עיכול ולעיתים אף הרעלה. כתוצאה מרגישויות ואלרגיות אלו עוברים בעלי כלבים אל מזון היפואלרגני ייעודי. מזון זה עתיד לשנות את החיים שלכם ושל הכלב שלכם. אם הגעתם לכאן אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות – פומרי חטיפים לכלבים ריכזה עבורכם את כל המידע הרלוונטי.

יורדים לעובי הקורה: מה זה מזון היפואלרגני?

כאשר אנחנו מדברים על מזון היפואלרגני אנו מדברים על מזון אשר מטרתו להפחית את הסיכון ו/או התגובה האלרגית של הכלב למרכיב אחד או יותר הנמצאים במזון הכלבים. תגובה אלרגית של כלב יכולה להיות דלקות עור, הקאות, מצבי רוח משתנים, דיכאון, דלקות אוזניים אשר כל אלו פוגעים באורח החיים של הכלב ושל בעליו. מזונות אלו לרוב נחשבים איכותיים יותר מן מזון הכלבים הרגיל.

זה הזמן להגיד שלום לביקורים אצל הווטרינר

כל בעלי הכלבים הרגישים כבר מכירים את התופעה הזו, אחת לשבוע אתם מוצאים את עצמכם נוסעים אל הווטרינר ומשלמים לא מעט כסף על ביקור ותרופות בגלל תגובה אלרגית של הכלב. כל שבוע זו תגובה אחרת – פעם זו יכולה להיות דלקת אוזניים, בפעם אחרת הקאה תכופה של מיצי קיבה ולעיתים אף דלקות עור והתקרחות. כל אלו פוגעים באיכות החיים של בעלי הכלב בדיוק כמו שהם פוגעים באיכות חיי הכלב. מעבר לאוכל היפואלרגני שומר על הכלב שלנו מפני חומרי הגלם אליהם הוא אלרגי, מקטין את הסיכויים לתגובה אלרגנית ובכך חוסך לכם לא מעט כסף וזמן הכרוכים בביקור אצל הווטרינר.

מכיל את כל חומרי הגלם שהכלב שלכם צריך

מזון היפואלרגני הוא מזון אשר מכיל את כל חומרי הגלם שאתם צריכים, היות ומדובר במזון "אולטרה" אנו רואים כי הוא מכיל כמות נכבדת ורבה של חלבון, מינרלים ו-ויטמינים חיוניים אותם הכלב שלכם צריך. כל אלו הופכים את חיי הכלב לטובים הרבה יותר.

מאריך את תוחלת החיים של הכלב

לא מעט מחקרים קושרים בין האוכל אותו הכלב שלכם אוכל לבין תוחלת החיים שלכם, נעשו בעבר מספר מחקרים על כלבים הצורכים מזון טבעי והיפואלרגני, מחקרים אלו הראו כי כלבים אלרגניים אשר צרכו מזון היפואלרגני האריכו ימים הרבה יותר מן הכלבים האחרים.

"ביי, ביי לאלרגיות – אני בדרך לחיים חדשים"

אם הכלב שלכם היה יכול לדבר אנו מאמינים כי סיכוי סביר שזה מה שהוא היה אומר לעולם, מעבר למזון היפואלרגני עוזר לכלב להיפטר ממספר רחב של תסמינים, אלרגיות, מחלות ובעיות בריאותיות שונות. בין הבעיות אליהם הכלב יגיד "ביי, ביי" אנו רואים:

  • בעיות עור
  • בעיות מפרקים
  • דיכאונות וחרדה
  • לחץ וסטרס
  • עייפות מוגברת
  • הקאות
  • שלשולים
  • קשיי עיכול
  • גרוד טורדני
  • תסמונת המעי הרגיז

חטיפים היפואלרגניים: גם זה אפשרי!

אנחנו לא מכירים אנשים שלא אוהבים לפנק את ההולך על ארבע שלהם ואיך דרך יותר טובה לפנק אותם מאשר חטיף טוב. יחד עם זאת, לא מעט מן החטיפים מכילים לא מעט חומרים משמרים, סוכרים, מלחים ושאר תוספים מלאכותיים – כל אלו יכולים לפגוע לא מעט בכלב האלרגי שלנו. יחד עם זאת, בשנים האחרונות אנו רואים יותר ויותר חברות מנגישות חטיפים היפואלרגניים לכלבים (אנחנו לדוגמא). כל החטיפים מיוצרים בישראל תחת תווי תקן מחמירים יחד עם 100% מוצרים טבעיים וללא חומרים משמרים.

אמרתם מזון היפואלרגני: אמרתם פומרי בייקרי

לפני מספר שנים כאשר ייסדנו את פומרי בייקרי לעולם לא חשבנו כי ההצלחה שלה תגיע לממדים כאלה, לא מעט בעלי כלבים הבינו כי הדרך הטובה ביותר לדאוג לכלבים שלהם היא באמצעות מזון וחטיפים ללא חומרים משמרים, חומרים מלאכותיים, סוכרים ומלחים. יחד עם חברי צוות מרפאות מ.ר.ל.מ, עבודה עם מומחי תזונה לכלבים בארץ ובעולם פיתחנו את המתכונים הטובים ביותר לכלב שלכם – מתכונים המכילים ויטמינים, מינרלים, כמויות גבוהות של חלבון ואפס התערבות מלאכותית.

אמרתם מזון היפואלרגני: אמרתם פומרי בייקרי

השאירו תגובה

למעבר לצ'אט
דברו איתנו 🐶
היי היי, וואף וואף 🐶🍪
איך אנחנו יכולים לעזור?
דילוג לתוכן