fbpx

אוכל טבעוני לכלבים: הבחירה הנכונה לכלב שלכם

פומרי החליטה לצאת למסע בו היא בודקת את כל היתרונות באוכל טבעוני לכלבים – מה הם המסקנות? הישארו איתנו.
אוכל טבעוני לכלבים

תוכן עניינים

בשנים האחרונות אנו רואים לא מעט בעלי כלבים מחפשים אלטרנטיבות לבשר ולמזון המתועש אותו הם מגישים לכלבים שלהם, אחת האפשרויות אליהם הם מגיעים הוא אוכל טבעוני לכלבים. ניתן להגיד שאוכל טבעוני לכלבים מאז ומתמיד היווה לא מעט מחלוקות בין אוהבי הכלבים – האם מזון צמחוני בריא לכלב או שמא מדובר בהעדפה של בעל הכלב? פומרי חטיפים לכלבים החליטה לצאת למסע בו היא בודקת את כל היתרונות באוכל טבעוני לכלבים – מה הם המסקנות? הישארו איתנו.

עוזר לכלב בפעולות העיכול

לא מעט מחקרים קושרים בין מתן אוכל טבעוני לכלב נינוח יותר. ניתן לראות כי אוכל טבעוני ולא מתועש עוזר לכלב בפעולות העיכול ומסדיר בצורה נכונה ובריאה את פעולות המעיים. כל אלו עוזרים לכלב לעכל בצורה נכונה ולהמשיך את היום כשהוא מלא אנרגיה ומוכן לאתגר הבא(וכן, רצוי שזה יהיה פריזבי).

אומרים לא לסרטן: אוכל טבעוני לכלבים

אוכל טבעוני לכלבים עוזר להם לשמור על מערכת חיסונית גבוהה, כמו כן אנו רואים לא מעט מקרים בהם כלבים סבלו ממחלות קשות לדוגמת: בעיות לבלב, בעיות במערכת העיכול, מחלות אוטואימוניות שונות ואף במקרים מסוימים סרטן. מזון טבעי הוא מזון המכיל בתוכו כמויות גבוהות של חלבון אשר עוזר לכלב שלכם לפתח את מערכת החיסונית ואת שלד הגוף בצורה טובה יותר.

אוכל טבעוני לכלבים

המזון נספג הרבה יותר טוב אצל הכלב

לא מעט בעלי כלבים אשר האכילו את כלבם גם במזון מתועש ובשרי וגם במזון טבעוני לכלבים מספרים כי המזון הטבעוני נספג בצורה הרבה יותר טובה אצל הכלב, כתוצאה מכך ניתן לראות כלב קליל הרבה יותר ויציאות קטנות הרבה יותר.

ריחות לא נעימים: לא בבית ספרנו

לא מעט מן המאכלים הבשריים אותם אנו מביאים לכלבים שלנו במסגרת שקיות המזון היבש משפיעים עליהם לא כל כך טוב ולא רק בקשר לעיכול המזון. אנו למדים כי ריח הפה, כמו גם ריח הגוף מושפע לא מעט מן האוכל אותו הכלב מכניס לגוף. תזונה טבעונית ואורגנית עוזרת לנו להימנע מריחות לא נעימים ולשמור על הכלב שלנו נקי ונעים לאורך כל שעות היום. מתי לאחרונה כל כך שמחתם לקבל ליקוק בפנים אחרי האוכל? הגיע הזמן.

חומר גלם איכותי מן הטבע

כאשר אתם מאכילים את הכלב שלכם באוכל טבעוני לכלבים אתם יודעים בצורה הטובה ביותר מה הם החומרים שנכנסים לגופו. אתם יודעים שלא מדובר בחומר מתועש אשר עבר לא מעט עיבודים וחומרים משמרים, אתם מחליפים את כל אלו בחומר גלם איכותי הניתן לכם מן הטבע.

מבוסס על גבי פירות וירקות העשירים בלא מעט ויטמינים חיוניים

אוכל טבעוני לכלבים יהיה מבוסס ברובו על פירות וירקות הנחשבים לחומרי הגלם הטובים ביותר של הטבע, פירות וירקות אלו מכילים לא מעט ויטמינים, מינרלים וסיבים תזונתיים חיוניים אשר עוזרים לתפקודו של הכלב.

פרווה נעימה והקלה על נשירה

זוכרים את התקופה בה הייתם מעבירים שואב אבק 3 פעמים ביום? התקופה הזו כבר לגמרי לא קיימת אצל החברה שהחליטו לעבור אל מזון טבעוני לכלבים. ניתן לראות כי הפרווה של הכלבים שלהם בריאה הרבה יותר, חזקה הרבה יותר והנשירה כמעט והפסיקה ביחס לפעם.

להעניק לכלב שלכם את הטוב ביותר תוך כדי שמירה על הסביבה

אם הגעתם לפה סימן שאתם שמים דגש לא קטן על המזון של הכלב שלכם, סימן שאכפת לכם ממנו לא מעט ואנו בטוחים שיש לכם מידת אכפתיות כזו גם לסביבה של הכלב שלכם. כאשר אתם רוכשים מזון טבעוני אתם יכולים להיות רגועים ולדעת כי כל האוכל שנכנס לפיו של הכלב שלכם נכנס מחומרי גלם המגיעים מהטבע, ללא שום פגיעה בחיות יחד עם 100% רכיבים טבעיים.

100% רכיבים טבעיים: שומרי הסף של הכלב שלכם

אנו מאמינים כי הדבר החשוב ביותר שאתם יכולים להציע לכלב שלכם בתור שומרי הסף שלו אלו מוצרים בעל 100% רכיבים טבעיים, מוצרים אלו מכילים בדיוק את הדברים שכלבכם צריך ללא חומרים משמרים וללא תוספים מלאכותיים. זה הזמן להעניק לכלב שלכם את מה שמגיע לו באמת, אתם לא חושבים?

פומרי: חטיפים שכלבים אוהבים

חברת פומרי בייקרי היא מאפיית הבריאות הראשונה בישראל לכלבים. ניתן למצוא אצלנו במאפייה לא מעט חטיפים טבעיים ומזינים לכלבים שלכם המבוססי סופר פוד ובעלי 100% מוצרים טבעיים. אנו מאמינים שלכלב שלכם מגיע יותר, הרבה יותר. הגיע הזמן לתת לכלב שלך חטיפי פומרי.

השאירו תגובה

Open chat
היי היי, וואף וואף :)
איך אנחנו יכולים לעזור?
דילוג לתוכן