חטיפים טבעוניים לכלבים – אוכל טבעוני בריא

בשנים האחרונות אחד הטרנדים הבולטים ביותר בעולם תזונת הכלבים הוא דווקא העולם הטבעוני
חטיפים טבעוניים לכלבים

תוכן עניינים

לרוב כאשר אנחנו נקשר אוכל טבעוני לכלבים הרעיון יראה לנו מעט תמוה הרי כלבים הם חיות של בשר וטרף. אך יחד עם זאת חטיפים טבעוניים מהווים ממתק לא קטן עבור הכלבים שלנו ואף מלאים ביתרונות בריאותיים. כמו כן, ישנם לא מעט כלבים אשר "רגישים" לחומרי הגלם הבשריים וכתוצאה מכך יצטרכו אוכל טבעוני אשר יספק להם את כל אבות המזון הנדרשות. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות אודות חטיפים טבעוניים – פומרי חטיפים לכלבים החליטה לעשות לכם מעט סדר בבלאגן.

עוזרים לכלב שלכם לשמור על משקל תקין ובריא

חטיפים טבעוניים נחשבים לחטיפים דיאטטיים במיוחד מאחר ומרבית המרכיבים שלהם הינן מרכיבים רזים והינם קלים לעיכול. חטיפים טבעוניים הם הבחירה האידיאלית עבור כלבים המתקשים לשמור על משקל תקין אך בכל זאת רוצים לשמור על "הפינוק היומי". כמו כן, חטיפים טבעוניים עוזרים לכלב שלכם להגיע אל הערך התזונתי אותו הוא צריך ומלאים במינרלים לצד ויטמינים חיוניים לכלב שלנו.

מכילים חומרים אנטי דלקתיים

כאשר אנחנו מדברים על מזונות טבעיים אנו מדברים על מזונות המגיעים אלינו מן הצומח, מזונות מן הצומח הם באופן טבעי מכילים חומרים אנטי דלקתיים אשר עוזרים לא מעט לכלבים שלנו בלא מעט תחומים:

  • הקלה בכאבי מפרקים
  • הקלה בדלקות פרקים
  • שרירים חזקים יותר
  • סיבולת גבוהה הרבה יותר
  • הפחתת מחלות עור ורגישויות
  • העלאה של תוחלת החיים של הכלב
  • הופך את הכלב שלנו לבריא הרבה יותר

משמשים גם כתוספי תזונה לשימוש יום-יומי והשלמת ערכים

חטיפים טבעוניים לכלבים יכולים לשמש גם כתוספי תזונה לכלב שלכם ויכולים להשלים לו לא מעט מן הערכים התזונתיים אותם הוא צריך. חטיפים טבעוניים עשויים על בסיס הצומח וניתן למצוא בהם לא מעט פירות, ירקות, עשבים ושאר ויטמינים ומינרלים חיוניים אשר משלימים את התזונה התקינה והבריאה של הכלבים שלכם.

זה הזמן של הכלב שלכם להיפרד מכל האלרגיות

לא מעט כלבים סובלים מלא מעט אלרגיות, כתוצאה מכך הם מחפשים חלופות ואלטרנטיבות בדמות מזון היפואלרגני. מזון טבעוני נחשב למזון מן החי, מזון איכותי אשר אנו יודעים במאת האחוזים מה הם חומרי הגלם הנמצאים בו. לא מעט מן האלרגיות של הכלבים נובעים ממזונות המכילים ו/או עלולים להכיל: בשר, עוף, מוצרי חלב ודגים. כאשר אנחנו מאכילים את הכלב במזון טבעוני ו/או בחטיפים טבעוניים יעודים אנו יכולים להיות רגועים מאחר ואלו מפחיתים משמעותית את הסיכוי לאלרגיה אצל הכלב שלכם.

עיכול טוב ומהיר

כאשר אנחנו מדברים על חטיפים טבעוניים, אחד הדברים שאנו מייחסים להם הוא עיכול טוב ומהיר. לא מעט מחקרים ו-וטרינרים טוענים כי יש קשר בין מתן אוכל טבעוני לכלב בריא, נינוח ושליו יותר. אוכל טבעוני עוזר לפעילויות העיכול של הכלב שלכם ועוזר לו להסדיר בצורה נכונה, איטית ומבוקרת את פעולות המעיים – כך שיוכל להמשיך את שאר היום בצורה אנרגטית ומלאת חיים. מגיע לו אתם לא חושבים?

מושלם כחטיף אילופי

היות וחטיפים טבעוניים הם בעלי טעימות גבוהה במיוחד מדובר כחטיף מושלם לאקט אילופי. לא מעט פעמים אנו נרצה לאלף את הכלב שלנו, לרוב אנו לא נעשה את זה עם האוכל של הכלב על מנת "להעלות" לו את המורל ולתת לו בוסטים קטנים לשם ביצוע המשימות. לא מעט פעמים אנשים בוחרים בחטיפים העשויים בשר או שאר חומרים אחרים – אלו מתעכלים בצורה לא טובה ויכולים לגרום לעלייה בלתי רצונית במשקל. חטיפים טבעוניים הם הבחירה האידיאלית כחטיף אילופי – שמירה על המשקל ומתן מרכיבים חיוניים תוך כדי פעילות אילוף.

אמרתם חטיפים טבעוניים לכלבים: אמרתם פומרי

כשפתחנו את מאפיית הכלבים הראשונה בישראל לא האמנו שנגיע ל"באז" כזה בקרב בעלי כלבים. אחרי לא מעט עבודה, חטיפים איכותיים ומזון טבעוני מן הצומח ללא שום חומרים משמרים ו100% חומרים טבעיים הפכנו לבחירה הטבעית בלא מעט בתים בישראל. לא פעם יצא לנו לשמוע כי חטיפים טבעוניים ומזון איכותי הם שם נרדף ל"פומרי", לנו בכל אופן זה החמיא. אנו מזמינים אתכם להצטרף אל חוג לקוחותינו וליהנות מחטיפים טבעוניים איכותיים לכלבים שלכם.

בוחרים נכון – בוחרים פומרי

השאירו תגובה

למעבר לצ'אט
דברו איתנו 🐶
היי היי, וואף וואף 🐶🍪
איך אנחנו יכולים לעזור?
דילוג לתוכן