מזון בריא לכלבים – חמאת בוטנים לכלבים!

חמאת בוטנים לכלבים? כן כן כן! חמאת בוטנים היא אחת הדוגמאות הטובות למזון איכותי, טעים ושהכלב שלכם פשוט אוהב!
מזון בריא לכלבים

תוכן עניינים

הכלב הוא חברו הטוב ביותר של האדם, לא מעט פעמים אנו מוצאים את עצמנו אוכלים בשולחן השישי או במשך השבוע ארוחה סביב השולחן בהרכב מלא. הכלב שלנו מסתכל עלינו בשקיקה ורואה את כל המטעמים אותם אנו אוכלים, אפשר להגיד שלא פעם אנו מקבלים צביטה קטנה בלב בגלל שאנחנו לא יכולים לתת לכלב שלנו לאכול את מה שאנחנו אוכלים. יחד עם זאת, לא מעט פעמים אנחנו יכולים לשתף את הכלב שלנו באוכל אותו אנו אוכלים, חמאת בוטנים היא אחת הדוגמאות הטובות בשביל מזון בריא לכלבים. מזון איכותי, טעים ושהכלב שלכם פשוט אוהב!

לפני הכל: שימו לב כי מדובר בחמאת בוטנים טבעית

לפני שאנחנו ממשיכים לדבר על חמאת בוטנים אנו ממליצים לכם לבדוק כי כל חמאת בוטנים אותה אתם תקנו בעתיד תהיה חמאת בוטנים טבעית ללא סוכר, ללא שום חומרים מלאכותיים, חומרים משמרים ו/או תוספי טעם וריח. כל אלו יעשו בדיוק את האפקט ההפוך על הכלב שלכם ואף יכולים להזיק לו לטווח הארוך. המטרה שלנו היא לשמור על הכלב בריא ולתת לו ליהנות מן הדברים הטובים באמת – כן אתם לא תאמינו, חמאת בוטנים זו הנאה אמיתית בשבילם ונחשבת מזון בריא לכלבים.

מזון בריא לכלבים

ניתן לשלב בתור משחק

לא מעט פעמים אנו שואלים את עצמנו מה אנחנו יכולים לעשות עם הכלב ברגע שאנחנו יוצאים החוצה, כלב זו אחריות גדולה ולא מעט זמן מן היום הוא מוצא את עצמו לבד וחסר מעש עד שמגיעים החברים הטובים ביותר שלו – בני האדם. שם הוא מוציא זמן להשתטות, לקפוץ, לילל ואף לעשות את הטיולים היומיים הכה אהובים שלו. אם תהיתם מה הכלב שלכם עושה בזמן שאתם לא נמצאים ניתן להגיד שהוא מת משעמום וישן לסירוגין. אחד הדרכים להעסיק את הכלב שלכם כאשר אתם לא נמצאים וגם כשאתם נמצאים היא באמצעות משחק חשיבה, קונג לדוגמא יחד עם חמאת בוטנים בפנים יהווה אתגר כיפי ומחשבתי לכיף שלכם ויגרום לו לנצל את הזמן בצורה נכונה ויעילה כך כלבכם גם יהנה ואתם תדעו שהוא מקבל מזון בריא לכלבים בצורת חמאת בוטנים.

ניתן לשלב כתוספת נחמדה במזון היומי

אנחנו רוצים לפנק את הכלב שלנו ולתת לו את הטוב ביותר, אנחנו לא חייבים לשלב את זה במשחק ולמעשה ישנם לא מעט יתרונות בריאותיים ושומנים הכרחיים הנמצאים בחמאת הבוטנים. אנו יכולים לשלב את חמאת הבוטנים במזון היומי אותו אנו נותנים לכלב שלנו – אין ספק שהוא יטרוף את המזון מהר מבעבר.

מתן תרופות יחד עם חמאת בוטנים

יסכימו איתנו לא מעט בעלי חיים אשר היו צריכים לתת תרופות לכלב שלהם שמדובר במשימה לא פשוטה במיוחד, אף כלב לא אוהב להכניס לפה עצם זר ולא מזוהה ובטח כשהוא מזהה את שפת הגוף החשדנית שלנו לפני. (אנחנו מטבענו לא יודעים להסתיר דברים שחדשים לנו והכלב שלנו פשוט יודע לזהות את זה). כאשר אנחנו נותנים את התרופה יחד עם חמאת בוטנים אנו יוצרים אצל הכלב משוב חיובי לתרופה ומצליחים להעביר לו את התרופה בצורה מהירה וטעימה.

מה הם המינונים המומלצים לכלב ביום?

כאשר אנחנו מדברים על מינונים לכלב אנו בפומרי מאמינים כי המינון היומי לכלב צריך להיות בהתאמה אישית לגודל הכלב.

  • כלבים קטנים – כחצי כפית עד פעמיים ביום
  • כלבים גדולים- – כ-כפית עד פעמיים ביום

בדקו זאת מבעוד מועד: האם הכלב אלרגי לבוטנים ואגוזים?

עלינו לזכור כי יש לנו אחריות לא קטנה לגבי הכלב שלנו וכי אוכל העשוי מחומרים אשר הכלב עשוי להיות אלרגי אליו יכולים להשפיע עליו בצורה לא כל כך טובה. לכן, אנו מציעים לכם לבדוק מבעוד מועד האם הכלב שלכם אלרגי לבוטנים ואגוזים, אנו מאמינים כי בדיקה אצל הוטרינר תעזור לכם להפיג את כל החששות האלו. כמו כן, תוכלו לבדוק האם במזון אותו אתם נותנים לכלב שלכם יש בוטנים ואגוזים ואיך הוא מגיב למזון.

פומרי – חטיפי חמאת בוטנים שכלבים אוהבים

אם אתם בעלי כלבים, סופר פוד ואוכל מן הטבע הוא שם נרדף לאישיות שלכם ואתם לא מכירים את פומרי סביר להניח שלא הייתם פה בתקופה האחרונה. פומרי בייקרי היא מאפיית בריאות לכלבים המתמחה בהכנת חטיפים לכלבים ומספקת מזון בריא לכלבים אשר שמה לה למטרה לספק חטיפי בריאות איכותיים לכלבים תוך כדי דגש על סופר פוד, חומרי גלם איכותיים מן הטבע, ללא חומרים משמרים, ללא תוספים מלאכותיים, 0 סוכר ו-0 מלחים. מחפשים חטיף חמאת בוטנים לכלב שלכם? הגעתם למקום הנכון!

השאירו תגובה

למעבר לצ'אט
דברו איתנו 🐶
היי היי, וואף וואף 🐶🍪
איך אנחנו יכולים לעזור?
דילוג לתוכן