fbpx

חטיף טבעי לכלבים שלכם – מקשיבים לצרכים של הכלב

אשר אנחנו מדברים על חטיף טבעי לכלבים אנו רואים לא מעט יתרונות, פומרי החליטה לפזר את כל העננה סביב החטיפים הטבעיים ולספק לכם את כל המידע אודותיהם.
חטיף טבעי לכלבים

תוכן עניינים

קשה שלא לאהוב את הגוש המהלך על ארבע שלנו, אחד הדרכים שלנו לפנק את הכלב שלנו ולהראות לו מעט אהבה בחזרה היא דרך חטיף איכותי וטעים אשר מצד אחד מספק לו את כל הצרכים התזונתיים אותם הוא צריך אך מצד שני מספק טעימות גבוהה במיוחד. כאשר אנחנו מדברים על חטיף טבעי לכלבים אנו רואים לא מעט יתרונות, פומרי חטיפים לכלבים החליטה לפזר את כל העננה סביב החטיפים הטבעיים ולספק לכם את כל המידע אודותיהם.

מהטבע לפה של הכלב: יכול להיות יותר טוב?

כאשר אנחנו מדברים על חטיף טבעי לכלבים שלנו אנו מדברים על חטיפים אשר ניתנים ישירות מן הטבע לפה של הכלב, אנחנו לא חושבים שיכול להיות יותר טוב מזה. כאשר אנחנו מביאים לכלב שלנו אוכל ישירות מן הטבע אנו יודעים כי חומר הגלם שניתן לו הוא איכותי ויחד עם זאת לא נעשתה שום התערבות לשם "הפיכת המוצר" לטוב יותר – חומרים משמרים, עיבוד החומר ושאר שלבי תיעוש שונים.

100% חומרים טבעיים וללא חומרים משמרים

חטיף טבעי לכלב שלנו מכיל 100% חומרים טבעיים וללא חומרים משמרים, כאשר אנחנו מביאים לכלב שלנו מזון העומד בקריטריונים האלו אנו יכולים להיות רגועים כי הוא מכניס את הטוב ביותר לפה שלו. חומרים משמרים ומתועשים יכולים לעשות לא מעט בעיות אצל כלבים רגישים: בעיות עיכול, נשירת שיער, לחץ, סטרס, תחושת מצוקה ועוד. אנו רוצים למנוע את כל אלו והדרך הטובה ביותר היא דרך הענקת חטיפים מומלצים לכלבים.

חטיף טבעי לכלבים

יד על הדופק: אתם יודעים מה הכלב שלכם מכניס לפה

אוהבי כלבים יגידו כי הכלב הוא לגמרי בן משפחה בבית לכל דבר ועניין. כאשר בן משפחה שלנו ניגש אל המקרר הדבר הראשון שאנחנו רוצים הוא לדעת מה הוא מכניס לפה והאם הוא מכניס לפה משהו איכותי, מזין וטוב – כך אנחנו נתייחס גם לכלב שלנו. כאשר אנחנו מעניקים לו חטיף טבעי אנו למעשה נמצאים עם יד על הדופק ויודעים מה הכלב שלנו מכניס לפה, כאשר אנחנו יודעים מה הכלב שלנו מכניס לפה אנחנו נהיים חכמים יותר והופכים את התזונה של הכלב שלנו לבריאה הרבה יותר.

חטיף טבעי לכלב: לא מעט יתרונות

כאשר אנחנו מדברים על חטיף טבעי לכלב אנו רואים לא מעט יתרונות אשר בגללם לא מעט אנשים הפכו את התזונה הטבעית ככלל ואת החטיפים הטבעיים בפרט לחלק מן התפריט היומי של הכלב:

  • להקל על נשירה –  לא מעט בעלי כלבים טוענים כי מעבר אל מזון טבעי או שילוב של מזון טבעי עזר להם להפחית בצורה ניכרת את הנשירה של הכלב, נסו לזכור מתי בפעם האחרונה נשמתם ולא נכנסה לכם פרווה מדגדגת אל תוך האף? אולי זה הזמן.
  • מחלות ודלקות מפרקים חטיף טבעי לכלבים ואוכל טבעי לכלבים ככלל עוזר לנו לשמור על בריאות הכלבים מפני מגוון רחב של מחלות ודלקות מפרקים. חטיף טבעי מבוסס על גבי אוכל מן הטבע ונותן לכלב שלנו לא מעט ויטמינים, מינרלים וסיבים תזונתיים אותם הוא לא מקבל במזון המתועש והמעובד שנמכר היום בחנויות השונות.
  • מעולה לאילוף הכלב כאשר אנחנו רוצים לאלף את הכלב שלנו לא מעט מן הפעמים אנו נשתמש בצ'ופרים שיגרמו לכלב שלנו להרגיש יותר טוב ולרצות לבצע משימות שונות. חטיפים מומלצים לכלבים אשר עשויים על בסיס טבעי עוזרים לכלב לבצע את המטלות בצורה טובה יותר, אנרגטית ובריאה יותר. כמו כן, מוצרים אלו עוברים את מבחן הטעימות די בקלות מאחר והם מספקים צורך הכרחי לאוכל מן הטבע לכלב.

אפשרי גם מהמקרר

אתם בטח שואלים את עצמכם, אם מדובר בחומרי גלם מן הטבע הרי שגם אתם יכולים לתת אותם לכלב שלכם – למעשה זה לגמרי ככה. ישנם לא מעט פירות וירקות טריים אותם תוכלו לשלב בתזונה של הכלב שלכם. בין הפירות והירקות ניתן לראות:

  • גזר
  • מלפפון
  • בננה
  • תפוח
  • חמוציות
  • אוכמניות
  • סלרי
  • פטרוזיליה
  • אבטיח

ועוד מספר בלתי מבוטל של פירות וירקות אשר רק יטיבו עם הכלב שלכם.

מאפיית הכלבים של ישראל מציגה: חטיפים מומלצים לכלבים

אם היינו אומרים לכם שקיימת בישראל מאפייה יחידה מסוגה אשר מספקת חטיפים מומלצים לכלבים על בסיס טבעי הייתם מאמינים לנו? לא זה לא חלום! מאפיית הכלבים פומרי מספקת מעטפת מלאה של חטיפים טבעיים בעלי ערך בריאותי רב לכלבים שלכם. כל החטיפים מיוצרים בישראל תחת תקנים מחמירים, מבוססי סופר פוד ובעלי 100% מוצרים טבעיים וללא חומרים משמרים. כל אלו הפכו את פומרי לבחירה הטבעית של לא מעט בתים בארץ.

השאירו תגובה

Open chat
היי היי, וואף וואף :)
איך אנחנו יכולים לעזור?
דילוג לתוכן