חטיפי אילוף לכלבים – הבריאות מעל הכל

מי שמגדל כלב יודע שמדובר בבן משפחה לכל דבר. כזה שנהפוך בשבילו את העולם, נדאג לו, נפנק אותו, ונעשה הכל כדי שיכשכש בזנב ויהיה שמח ומאושר.
חטיפי אילוף לכלבים

תוכן עניינים

אם יש לכם כלב, בטח כבר ברור לכם שאם רוצים לשמח אותו באמת – כדאי לתת לו אוכל. חטיפים, אם להיות מדויקים. מסתבר שההולכים על ארבע לא כל כך שונים מאיתנו, כי גם במקרה שלהם – הדרך ללב עוברת דרך הקיבה… אבל חוץ מהאושר, מה עם הבריאות? בעיקר בתקופות של אילוף כלב עשוי לקבל לא מעט חטיפים לכלבים ביום, ולכן כדאי לתת לו חטיפי אילוף לכלבים שהם לא רק טעימים ומגרים מבחינתו, אלא גם בריאים עבורו.

לבחור את הטוב ביותר בשבילם

ממש כמו ילדים, גם הכלבים שלנו לא תמיד יודעים לקבל את ההחלטות הנכונות. בעיקר כשזה מגיע לאוכל, ההתלהבות לעתים קרובות הופכת את הבחירות שלהם לביזאריות במיוחד – כבר נתקלנו בכלבים שאכלו בלונים, כפתורים, בובות ומה לא? האופן שבו כלבים מגוונים את התזונה שלהם אמנם יכול להפוך את טיולי הבוקר למפתיעים ומצחיקים, אבל צחוק בצד – למרות שאנחנו לא תמיד יכולים לשלוט במה שהכלבים שלנו מכניסים לפה, חשוב שכאשר השליטה כן בידינו, נבחר עבורם מזון בריא ומזין, כזה שיחזק אותם ויעניק להם אנרגיות.

בעיקר אם אתם מנסים לאלף את הכלב ונותנים לו חטיפי אילוף לכלבים, חשוב לזכור שבדומה לחטיפים שלנו, יש אפשרויות בריאות יותר ופחות. המילה "חטיף" בדרך כלל מעלה אסוציאציה של משהו לא בריא שכדאי לאכול לעתים רחוקות, אבל האמת היא שחטיף אינו חייב לבוא יחד עם פשרה על הבריאות. היום ישנם בשוק חטיפים לאילוף, או סתם לפינוק, שהם בריאים מאוד עבור הכלבים.

ומה לגבי הטעם? בגזרה הזו כנראה שהמעבר יהיה אפילו דיי קל. גם כי לפי ההתנפלות של החברים השעירים, נראה כי חטיפי אילוף לכלבים של פומרי הם דווקא ממש טעימים; וגם כי להבדיל מהמאבק הפסיכולוגי של רוב האנשים כשהם מנסים לעבור לתזונה בריאה, כלבים למזלנו לא יכולים להכריז שהם דוחים את השינוי למחר. ברגע שאתם תקבלו את ההחלטה להתחיל לדאוג לבריאות שלכם, הם כנראה יזרמו איתכם. ואז, אתם תוכלו לפנק אותם בחטיפים כאוות נפשכם, והם ישמחו להודות לכם בכשכוש זנב ובליקוק לח.

חטיפי אילוף לכלבים

אילו רכיבים כדאי לחפש בתוך חטיפי אילוף לכלבים?

אז כשאנחנו מדברים על חטיפי אילוף לכלבים שהם גם בריאים, למה אנחנו מתכוונים? ממש כמו שאנחנו משתדלים לשלב בתזונה שלנו מאכלים שמכילים ויטמינים, סיבים תזונתיים, אבות מזון שונים וכו', גם לחטיפים לכלבים יש ערכים תזונתיים ורשימת רכיבים – ויש כמה חומרי גלם טבעיים שממש כדאי שיהיו בתוכה. בחרנו לציין כמה מהם:

זרעי צ'יה ידועים בתור סופר-פוד שמומלץ לצרוך, אבל האם ידעתם שכדאי לשלב אותם גם בתפריט של הכלב? כן כן, גם כלבים נהנים מאספקת הסידן, המגנזיום, הברזל והאומגה 3 המצויה בזרעי הצ'יה, ומהתרומה של הרכיב הטבעי הזה למערכת העיכול ולאיזון רמת הסוכר בדם.

גם שמן הקוקוס מככב בשנים האחרונות במתכונים של אוכל בריא, ואפילו במתכונים לקוסמטיקה טבעית. הודות לתועלת שהוא מביא לשיער, נהוג לשלב אותו במסכות טבעיות לשיער – אבל מה עם השיער של הכלבים שלנו? שמן קוקוס תורם לחוזק העור והשיער שלהם ולמראה חיוני יותר, ובהחלט כדאי לרכוש חטיפים שהוא משולב בהם.

בואו נדבר על עלים ירוקים. עלים כמו נענע, פטרוזיליה ואפילו אצות ים הם בעלי ערך רב לבריאותם של כלבים: נענע משפרת את הריחות בחלל הפה שלהם; פטרוזיליה תורמת גם היא לריח הפה וגם לבריאות השיניים; ואצות ים מסייעות למערכת החיסונית, לבריאות העצמות והשרירים ואפילו תורמות לשמירה על בריאות העיניים.

השורה התחתונה

היום אפשר לפנק את הכלבים ללא רגשות אשמה, ולדעת שאתם עושים את הטוב ביותר עבור ההולכים על ארבע האהובים שלכם. בחברת פומרי תוכלו למצוא חטיפים בריאותיים לכלבים שפותחו על ידי וטרינרים, שהם בעלי ערכים תזונתיים גבוהים, ומכילים זרעי צ'יה, שמן קוקוס, עלים ירוקים וחומרי גלם טבעיים ובריאים רבים אחרים. אין אושר גדול יותר מהיכולת לראות את הכלבים שלכם שמחים, וכמה כיף לפנק אותם בחטיפים כשאתם יודעים שאתם לא פוגעים בבריאות שלהם, ואפילו תורמים לה.

השאירו תגובה

למעבר לצ'אט
דברו איתנו 🐶
היי היי, וואף וואף 🐶🍪
איך אנחנו יכולים לעזור?
דילוג לתוכן