אוכל טבעוני לכלבים: הבחירה הנכונה לכלב שלכם

אנו מאמינים שלא הגעת לעמוד הזה במקרה, אכפת לך לא מעט מן חברך ההולך על ארבע.
מזון טבעי לכלבים

תוכן עניינים

אתה מבין כי האוכל אותו הוא מכניס לגוף משפיע לא מעט על בריאותו והתפקוד היום-יומי שלו. כאשר אנחנו מדברים על אוכל טבעי לכלבים אנו מדברים על אוכל ללא שום התערבות כימית, ללא חומרים משמרים ובעל יכולות עיכול מהירות. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות – החלטנו לרכז עבורכם מספר יתרונות במזון טבעי לכלבים, אל תלכו לשום מקום!

אמור לי איזה אוכל הכלב שלך אוכל ואומר לך מי אתה

אחד המשפטים המוכרים ביותר בעולם בו אנו חיים הוא "אמור לי מי החברים שלך ואגיד לך מי אתה", כאשר אנחנו מדברים על מערכות יחסים בין כלבים לבני אדם אנו מעט משנים את המשפט. התזונה של הכלב שלכם היא אחד הדברים החשובים ביותר ויש לה לא מעט יתרונות, אוכל איכותי עוזר לגדילה טובה, מפחית ריחות רעים מהפה, מפחית מחלות עור, רגישויות והופך את הכלב שלכם לבריא הרבה יותר. איזה אוכל אתם נותנים לכלב שלכם?

מעבר למזון טבעי: שינוי לטובה באורח החיים

נסו לחשוב על עצמכם רגע, איך הייתם מרגישים אם היו נותנים לך אוכל מתועש יום אחרי יום? סביר להניח שעם הזמן הייתם מתחילים להרגיש חלשים יותר, עייפים יותר ולאט לאט היו מתגלים חוסרים שונים – ויטמינים, מינרלים ובהמשך אף מחלות ורגישויות שונות. אותו דבר אצל הכלב שלכם, גם הכלב שלכם מושפע לא מעט מן האוכל שלו. כאשר אנחנו מעבירים את הכלב שלנו למזון טבעי אנו עדים לשינוי לטובה באורח החיים -הכלב פעיל יותר, שמח הרבה יותר ומקבל את כל הערכים התזונתיים אותם הוא צריך.

תוחלת חיים גבוהה הרבה יותר

לא מעט מחקרים ו-וטרינרים טוענים כי כלבים אשר אוכלים מזון טבעי מאריכים חיים הרבה יותר מן כלבים אשר אוכלים מזון מתועש. כאשר אנחנו מסתכלים על ערכו התזונתי של המזון המתועש אנו רואים לא מעט חומרים מלאכותיים, חומרים משמרים ואת התווית אותה כולנו מכירים "עלול להכיל…." ובה נמצאים כל כך הרבה דברים שלא קשורים למתכון של הכלב שלכם. מזון טבעי עוזר לנו לדעת מה הכלב שלנו אוכל וכתוצאה מכך אנו רואים כלבים בריאים הרבה יותר עם תוחלת חיים גבוהה.

מזון ללא שום חומרים מלאכותיים

כאשר אנחנו מסתכלים על שקי המזון היבשים לכלבים אנו רואים לא מעט שימושים בחומרים מלאכותיים לדוגמת חומרי טעם וריח מלאכותיים וחומרים משמרים. גם אם אנו מסתכלים על מזונות הפרימיום הגדולים אנו רואים כי גם שם אין שינוי כלל בנושא הזה. חומרי טעם וריח מלאכותיים לצד חומרים משמרים עשויים לפגוע בבריאות התקינה של הכלב שלכם ולפגוע בהם לטווח הרחוק – אנו ממליצים להימנע ממזונות אלו ולהעניק לכלב שלכם את מה שמגיע לו באמת.

תורם לכלב בפעולות עיכול

מזון טבעי הוא בעל יתרונות רבים לכלב שלנו, אנו רואים לא מספר מחקרים אשר מייחסים באופן ישיר מזון טבעי לבין תרומה משמעותית לפעולות העיכול השונות בגוף. מזון טבעי מתעכל בצורה טובה הרבה יותר מן המזון המתועש אותו אנו מכירים מהשקים הגדולים – כאשר אנו מאכילים את הכלב במזון טבעי אנו עוזרים לגופו לנהל את תהליכי העיכול בצורה מבוקרת הרבה יותר. כמו כן, מזון טבעי ברוב המקרים יכיל כמויות גבוהות של חלבון טבעי מן החי.

מונע נשירה ומונע מחלות עור

למזון אותו הכלב שלנו מכניס לפה יש לא מעט יתרונות, כאשר הכלב שלנו אוכל מזון טבעי אנו רואים ירידה בכל הקשור לנשירה ואף הפחתה משמעותית. כמו כן, לא מעט מחלות עור (בעיקר אצל כלבים רגישים ו/או כלבים עם גנטיקה של מחלות עור) נמנעות.

מתאים לכלבים רגישים והיפואלרגניים

מזון טבעי לכלבים מתאים גם לכלבים רגישים והיפואלרגניים, למעשה כאשר אנחנו מדברים על מזון טבעי אנו מדברים על מזון בו אנו יודעים מה הם כל חומרי הגלם אותם הכלב שלנו אוכל בצורה מדויקת. ללא כימיקלים, ללא חומרים משמרים, ללא מייצבים וללא "עלול להכיל…", כך אנו יכולים להתאים לכלב שלנו את המתכון המושלם ביותר עבורו ובהתאם לרגישות שלו.

פומרי: מתמחים במזון טבעי לכלבים

אם היינו אומרים לכם שיש בישראל מאפייה יחידה מסוגה אשר מספקת מעטפת שלמה בכל הקשור למזון טבעי וחטיפים טבעיים לכלב שלכם הייתם מאמינים? החלום של לא מעט בעלי כלבים הפך למציאות. מאפיית הכלבים פומרי הוקמה במטרה לתת מעטפת שלמה לבעלי הכלבים ולכלבים יחד עם מזון טבעי בעל ערך תזונתי רב לכלבים שלכם – כל המזונות הנמצאים אצלנו באתר הינם תחת תקנים מחמירים, מבוססי סופר פוד ובעלי 100% מוצרים טבעיים והכי חשוב – ללא שום חומרים משמרים!

אנו מזמינים אתכם לבחור נכון – בחרו פומרי חטיפים לכלבים.

השאירו תגובה

למעבר לצ'אט
דברו איתנו 🐶
היי היי, וואף וואף 🐶🍪
איך אנחנו יכולים לעזור?
דילוג לתוכן